Assalamualaikum

Hola! Hola!

Nak cerita satu story yang baru semalam je berlaku hihi.

Berpuluh- puluh mesej dan whatsapp yang akak terima setiap hari tapi semalam ada satu whatsapp tu menarik perhatian akak sebabnya hehe

Pengirim tu adalah kawan lama akak. Dari zaman sekolah. Zaman muda belia lagi uii. Dia bagitau dia dah lama perhati  akak di facebook . Dia antara salah sorang yang lihat perubahan pada diri akak okey hahaha. Dari zaman anak dara sampai ke zaman akak dah hampir separuh abad ni.

Pertama sekali masa dia nampak akak buat live di fb. Dia terperanjat tengok akak dah lain kata dia . Dia cakap dia hampir tak percaya itu akak. Sebab akak yang dia kenal dulu sewaktu zaman sekolah memang macam rumah tak siap hahahha.

Masuk je alam kerja adalah sikit perubahan pada diri akak. Cuba la bergaya sikit tapi muka tetap nampak macam rumah tak siap dengan kusam dan langsung tak ada keyakinan diri .  Walaupon muka fresh graduate tapi masa tu rezeki dapat masuk dalam satu company gah di Malaysia. Masa tu rasa bangga giler sebab dapat kerja dalam company macam tu.

Kerja di company besar macam tu banyak ajar akak tentang macam mana nak berubah. Ubah diri dari segi vision n mission. di sini akak belajar tentang leadership . Tapi penampilan ku masih lagi tetap sama haha

Setelah dapat offer kerja di sektor awam akak pon cuba  masuk dalam bidang lain pulak. Selalu dengar orang cakap kerja di sektor awam tak sibuk dan tak banyak kerja tapi...

ternyata tanggapan tu salah sebab sektor awam yang akak masuk ni penuh dengan stress dan cabaran kerja yang mencabar.
Namun semua itu membina jati diri akak sedikit demi sedikit


Sambil bekerja akak yang memang minat pada bisnes ternampak peluang bisness dengan lovlin bird's nest. Akak masa tu terus grab peluang jadi agent kemudian naik ke stokis terus ke monster stokis dan akhirnya sekarang akak dah jadi zombie stokis . Alhamdulillah. Perjalanan untuk naik ke setiap tangga bukan mudah dan semuanya perlukan kegigihan dan usaha keras . Sepanjang perjalanan journey akak bersama lovlin banyak perubahan yang berlaku dalam hidup akak. akak dah mula ubah hidup dari biasa-biasa ke luar biasa. Akak ubah tindakan dari biasa- biasa kepada luar biasa. Anak-anak team akak dah hampir cecah 200 orang dan makin ramai yang whatsapp akak untuk join team akak. alhamdulillah.

Kawan akak bagitau akak perkara yang akak tidak sedar berlaku perubahan pada diri akak sendiri 😄

Kata kawan akak,

Aku tengok kau dah lain sangat sekarang. Banyak perubahan positif yang aku tengok . Penampilan ko pon makin lain. Ko makin yakin dan nampak ko makin muda ( ini yang paling akak suka dengar)  😂😂😂.

Ok akak nak bagitau semuanya dengan izin Allah. Semuanya Allah permudahkan. Asbab akak bertemu lovlin dan jadi sebahagian dari team lovlin alhamdulillah team under akak dapat lahirkan ramai leader-leader hebat serta agent- agent hebat yang sentiasa meroket sampai ke bulan . Jika sebelum ni ramai yang ada masalah kewangan . Alhamdulillah sekarang masing- masing dah gembira dengan hasil yang mereka dapat sepanjang bersama lovlin .

Korang pernah hadapi situasi yang sama macam akak ke 👂

Jom akak bantu korang untuk sama- sama berubah . Ubah nasib jadi lebih baik. Ubah diri jadi lebih berkeyakinan . Ubah dan buat sampai jadi . Akak sebagai leader team zombie stokis johor bahru akan bimbing anda yang nak sama-sama ubah nasib.

www.wasap.my/0127809612/lovlin
www.wasap.my/0127809612/lovlin
www.wasap.my/0127809612/lovlin

                                                        zaman anak dara  umur 29 tahun  haha

                        sekarang. Umur 41 tahun. Consume lovlin bird'snest hampir setahun

No comments:

Post a Comment

Pernah ke korang hadapi masalah kulit yang seperti gambar di bawah? atau ada ahli keluarga kita yang hadapi masalah macam ni? ...