Instant bird's nest murah 3 botol rm20


                                 Assalamualikum

hOla hOla


KHASIAT SARANG BURUNG

🕊Menyuburkan paru-paru, mencegah batuk, mengurangkan luka paru-paru termasuk asma, sesak nafas, batuk kronik, kahak berdarah, hemoptysis, bronkitis, berpeluh, haba yang rendah.
 
🕊Membaiki perut yang lemah, menghentikan kesejukan dari perut, menghentikan muntah yang disebabkan sakit perut. Juga mengurangan sakit dan bunyi dari sakit perut.

🕊Membantu dalam penyembuhan dan pemulihan daripada penyakit yang menyebabkan seseorang itu berasa letih dan menguatkan imuniti di dalam perut.

🕊Menghalang peluh, kekurangan tenaga, limpa yang lemah dan berpeluh, dan kekerapan membuang air kecil pada waktu malam.

🕊Menjadikan kulit licin, anjal dan berkilat, dan mengurangkan kedutan.

🕊Sarang burung mengandungi asid amino, ia juga dapat membantu dalam meningkatkan kecekapan otak kanak-kanak dan juga boleh meningkatkan sistem imun dalam badan.

🕊Penggunaan sarang burung di kalangan ibu mengandung telah menunjukkan hasil yang memberi manfaat kepada kandungan dan ibu, terutama sistem imun mereka.

🕊Sarang burung mengandungi pelbagai jenis asid amino, ia adalah produk semula jadi yang boleh menambah cecair di dalam badan.

🕊Penggunaan produk yang kerap juga telah menunjukkan peningkatan yang ketara dalam proses pemulihan pesakit daripada kesan sampingan dengan pelbagai terapi.

🕊Sarang burung mempunyai rasa yang neutral dan juga sebagai makanan kesihatan yang berkhasiat dan boleh mengurangkan kepanasan dalam badan.

#stokisjohorbahru
#birdnestmurah
#jomjadiagent

No comments:

Post a Comment

Pernah ke korang hadapi masalah kulit yang seperti gambar di bawah? atau ada ahli keluarga kita yang hadapi masalah macam ni? ...