3 botol rm20

Assalamualaikum

hOla hOla

Sedikit Perkongsian Tentang Sarang Burung.

Mengikut kajian oleh beberapa pakar di negara China, kolagen semulajadi dalam sarang burung walet ( EGF) mampu mengekalkan kelembapan dan keanjalan kulit sekiranya diamalkan sentiasa.
.
Jangan tak tahu ye, EGF dalam sarang burung walet ni mampu merawat beberapa masalah kulit seperti jeragat, jerawat, radang kulit, parut dan jugak kulit yang rosak akibat penggunaan kosmetik bermerkuri.
.
Hebat kan ?
Bukan itu saja, malah EGF dalam sarang burung walet ni boleh menyamaratakan tona kulit yang tidak rata dan jugak memutihkan kulit tanpa merosakkan kulit. Senang cerita,banyak lah khasiatnya lagi.
.
Jadi, tidak mustahil lah sarang burung walet ni sudah menjadi pemakanan tambahan bagi orang-orang China sudah berabad dulu.
.
Tengok saja la kaum china yang selalu dikaitkan berumur panjang, awet muda, kulit cantik dan sentiasa kekal cergas walaupun sudah berusia.
.
Bila kesihatan dalaman tiptop, maka kecantikan luaran pun terserlah 😍, so tunggu apa lagi? Jom amalkan Lovlin Bird's Nest sebagai suppliment tambahan.



Berminat untuk jadi agent ? Meh wasap2 hakak ye www.wasap.my/+60127809612
 
#stokisjohorbahru
#sarangburungmurah
#jomjdagent





No comments:

Post a Comment

Pernah ke korang hadapi masalah kulit yang seperti gambar di bawah? atau ada ahli keluarga kita yang hadapi masalah macam ni? ...